“ဘြဲ႔တစ္ခုရ႐ံုျဖင့္ မၿပီးေစဘဲ စည္းကမ္းရွိ၍ မ်ိဳးခ်စ္စိတ္ဓာတ္ျပည့္ဝေသာ၊ အခက္အခဲႏွင့္ စိန္ေခၚမႈမ်ားကို ရင္ဆို င္ေက်ာ္လႊားႏုိင္သည့္ စြမ္းရည္ျပည့္ဝေသာ လူငယ္မ်ားေပၚထြန္းလာေစရန္ ေလ့က်င့္ပ်ိဳးေထာင္ေပးျခင္းမ်ား
သို႔ေသာ္ လက္ရွိ တကၠသိုလ္ပညာေရးသည္ တကၠသိုလ္ဝင္တန္းအမွတ္ျဖင့္ ကန္႔သတ္ထားျခင္းေၾကာင့္ ႏွစ္သ က္ရာတကၠသိုလ္တစ္ခုခုကို ေရြးခ်ယ္ခြင့္မရွိျခင္း၊ ဘြဲ႔ရေသာ္လည္း အလုပ္အကိုင္အခြင့္အလမ္းနည္းပါးျ
ထို႔ျပင္ သင္ယူေလ့ထားထားသည့္ ဘာသာရပ္၊ ရရွိထားသည့္ဘြဲ႔တို႔မွာလည္း လုပ္ငန္းခြင့္ႏွင့္ ကြာဟေနမႈမွာ ဒုႏွင့္ေဒးပင္ ျဖစ္သည္။
တကၠသိုလ္မ်ား၏ ပညာအရင္းအျမစ္မ်ားကို ထိေရာက္စြာ ဆက္စပ္အသံုးျပဳႏုိင္ေအာင္ ညွိႏႈိင္းေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ ေဒသအလိုက္ ထြက္ရွိေသာ သဘာဝသယံဇာ တႏွင့္ အရင္းအျမစ္မ်ားကို ရွာေဖြစူးစမ္း သုေတသနျပဳျခင္းႏွင့္ အနာဂတ္တြင္ ထုတ္ယူအသံုးျပဳႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳတင္စီစဥ္ျခင္းတို႔ကို ဆက္လက္လုပ္ေဆာင္သြား ရမည္ဟု သဝ ဏ္လႊာတြင္ ပါရွိသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားမ်ား သံုးရက္ဆက္တိုက္ ကန္႔ကြက္သပိတ္ေမွာက္ေနသည့္ “အမ်ိဳးသား ပညာေရးဥပေဒ” ကိုလည္း သမၼတက “ျမန္မာ့ ပညာေရးတြင္ မွတ္တမ္းတင္မည့္ ျမန္မာတစ္မ်ိဳးသားလံုး၏ ပညာ ေရးကို ျမွင့္တင္ႏုိင္ရန္ ျပည္သူ႔ဆႏၵအေျချပဳ လက္ေတြ႔က်က် အေကာင္ အထည္ေဖာ္ေဆာင္ ရြက္ႏုိင္ခြင့္ရွိသည့္ ပထမဆံုးေသာ ဥပေဒ” ဟု အမ်ိဳးသားေန႔ အထိမ္းအမွတ္သဝဏ္လႊာတြင္ ရည္ညႊန္းထားသည္။
အမ်ိဳးသားေန႔သည္ ျမန္မာသကၠရာဇ္ ၁၂၈၂ ခုႏွစ္ တန္ေဆာင္မုန္း လျပည္ေက်ာ္ ၁၀ ရက္ေန႔၊ အဂၤလိပ္သကၠ ရာဇ္၁၉၂၀ ျပည့္ႏွစ္ၿဗိတိသွ်နယ္ခ်ဲ႔လက္ေအာ
ယေန႔ ႏိုဝင္ဘာ ၁၆(တန္ေဆာင္မုန္းလျပည့္ေက်ာ္ ၁၀)ရက္တြင္ က်ေရာက္သည့္ (၉၄)ႏွစ္ေျမာက္ အမ်ိဳးသားေ န႔ ဦးတည္ခ်က္မ်ားမွာ အမ်ိဳးဂုဏ္၊ ဇာတိဂုဏ္ ျမင့္မားေရးႏွင့္ ျပည္ေထာင္စုစိတ္ဓာတ္ရွင္သန္ထက္ျ
0 comments:
Post a Comment