ေကာင္းနႏၵေက်ာ္
ေအာ္ရီဒူးဆက္သြယ္ေရးကုမၸဏီမွ ေငြက်ပ္ ၁၅ဝဝ တန္ ေအာ္ရီဒူးဆင္းကတ္မ်ားကို ဇူလုိင္ ၂၉ ရက္တြင္ ေနျပည္ေတာ္ႏွင့္မႏၲေလးၿမိဳ႕မ်ားတြင္လည္းေကာင္း၊ ဇူလုိင္ ၃ဝ ရက္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္လည္းေကာင္း၊ ေအာ္ရီဒူး သီးသန္႔ဖုန္းအေရာင္းဆုိင္မ်ားႏွင့္ ကိုယ္စားလွယ္ဖုန္းအေရာင္းဆုိင္မ်ားတြင္လည္းေကာင္း ႏိုင္ငံသားမွတ္ပံုတင္ကတ္ မိတၱဴမ်ားျဖင့္ေရာင္းခ်ေပးေနသည္ကို ေတြ႕ေနရေပ သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ဖုန္းဆုိင္အခ်ိဳ႕က ေအာ္ရီဒူးဆင္း ကတ္မ်ားမေရာင္းခ်မီကတည္းက ႏွစ္ပတ္၊သံုးပတ္ႀကိဳတင္ ၍ လူတစ္ဦးလွ်င္ မွတ္ပံုတင္ကတ္တစ္ခုျဖင့္ ဆင္းကတ္ ၂ဝ ထိဝယ္ယူႏိုင္ေၾကာင္းေျပာဆုိသျဖင့္ ဌာနဆုိင္ရာ ဝန္ထမ္း အခ်ဳိ႕ ႏွင့္ပုဂၢလိကမ်ားမွ မိမိတို႔ဝယ္ယူလုိသည့္အေရအတြက္ ကုိ မွတ္ပံုတင္မူရင္းေပးထားကာ ႀကိဳတင္စာရင္းေပးမွာထား မႈမ်ားရွိခဲ့ေပသည္။
သို႔ေသာ္ တစ္ေန႔စာေရးသူက ဖုန္းဆုိင္တစ္ဆုိင္တြင္ ကုိရီးယားႏုိင္ငံထုတ္ Hanset အသစ္တစ္မ်ဳိးေရာက္ေန သျဖင့္ ၾကည့္လုိ၍ အဆိုပါ ဖုန္းဆုိင္သို႔ သြားေရာက္ခဲ့ရာ မေမွ်ာ္လင့္ေသာအျဖစ္အပ်က္တစ္ခုေၾကာင့္ အ့ံအားသင့္ခဲ့ရ သည္။ ဤဖုန္းဆုိင္ေလးသည္ စာေရး သူဝယ္ေနက်ျဖစ္သလို ဆုိင္ရွင္ႏွင့္ဆုိင္ရွိဝန္ထမ္းအားလံုးကလည္း ဆက္ဆံေရး ေျပျပစ္ၾကသည့္အျပင္ ၎တို႔ဆုိင္သုိ႔ လာေရာက္သည့္ Customer မ်ားအႀကိဳက္စိတ္ရွည္သည္းခံစြာျဖင့္ ဝန္ေဆာင္ မႈမ်ားေပးေနၾကသည့္အျပင္ ပစၥည္းမ်ားကုိလည္းေစ်းႏႈန္းခ်ဳိသာစြာေရာင္းေပးေနျခင္းေၾကာင့္ အစစ အရာရာ အဆင္ေျပၿပီးဝယ္လုိ႔ေကာင္းသည့္ ဆုိင္ေလးတစ္ဆုိင္ ျဖစ္ပါလ်က္ ဆုိင္းအတြင္းတြင္ Customer တစ္ဦးႏွင့္ ဆုိင္ရွင္တုိ႔အေျခအတင္စကားမ်ားကာ ဆူညံေနသည့္ အျဖစ္မ်ားေၾကာင့္ စဥ္းစားမရေအာင္ျဖစ္ခဲ့ရသည္။
သူတို႔ေတြ စကားမ်ားေနၾကသည္က တျခားမဟုတ္ စာေရးသူအထက္ ကေျပာခဲ့သလုိ ႏွစ္ပတ္၊ သံုးပတ္ႀကိဳတင္စာရင္းေပးထား သည့္ Customer မ်ားက ေအာ္ရီဒူးဆင္းကတ္မ်ား စတင္ ေရာင္းခ်ေပးသည့္ေန႔တြင္ ဆင္းကတ္မ်ားမရရွိဘဲ အျခား ဆုိင္မ်ားတြင္ ယခုဝယ္ ယခု ရရွိေနၾကျခင္းႏွင့္ မိမိတို႔ႀကိဳ တင္စာရင္းေပးမွာထားသည့္ ဆုိင္ကလည္း Hand Set အသစ္တစ္လုံးဝယ္မွ ဆင္းကတ္တစ္ကတ္သာေရာင္း ေပးေနသည့္အျဖစ္မ်ားေၾကာင့္ Customer ႏွင့္ ဆုိင္ရွင္ တို႔အၾကား အျငင္းပြားကာျပႆနာမ်ား ျဖစ္ေနၾကျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။
ဆုိင္ရွင္ဘက္ကလည္း ေအာ္ရီဒူးဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီမွ အျပည့္အဝမေပးႏုိင္၍သာျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေအာ္ရီ ဒူးကုမၸဏီကို အျပစ္ပုံခ်ေနသကဲ့သို႔ Customer မ်ား ဘက္ ကလည္း ေအာ္ရီဒူးႏွင့္မဆုိင္၊ ဆုိင္ႏွင့္သာ သက္ဆုိင္၍ ဆုိင္မွေျဖရွင္းေပးဖို႔ တာဝန္ရွိေၾကာင္း ေျပာဆုိေနစဥ္မွာပင္ ေအာ္ရီဒူးကုမၸဏီမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးေရာက္လာၿပီး မၾကာမီရက္ပိုင္းအတြင္း မွာထားသည့္ဆင္းကတ္မ်ားအား လုံးရေစမွာျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာဆုိသြားသျဖင့္ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ ေျပလည္မႈရရွိကာ အဆင္ေျပသြားခဲ့ၾကသည္။
မည္သို႔ပင္ ဆုိေစကာမူ ထိုေန႔က စာေရးသူလည္း ံHand set အသစ္ မၾကည့္ျဖစ္ခဲ့ဘဲ ဆုိင္ေလးမွ ခပ္သုတ္သုတ္ထြက္ခြာလာ ခဲ့ေပေတာ့သည္။
စာေရးသူ ဖုန္းဆုိင္ေလးမွ ျပန္ထြက္လာစဥ္ လမ္း တစ္ေလွ်ာက္စဥ္းစားလာမိသည္။ ဆုိင္ရွင္ဘက္က ေတြး ၾကည့္လွ်င္လည္း မိမိတို႔ Customer မ်ားအတြက္ ေစတနာ ထားၿပီး ရေစခ်င္သည့္ေစတနာျဖင့္ ေအာ္ရီဒူးဆင္းကတ္ မ်ား ထြက္လွ်င္ထြက္ခ်င္း လိုသေလာက္ရႏုိင္မည္ဟု ထင္ကာ စာရင္းႀကိဳတင္ေကာက္ယူခဲ့စဥ္က ဆင္းကတ္မ်ား စတင္ထြက္ရွိသည့္ေန႔တြင္ ဦးစားေပးရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကတိဝန္ခံခဲ့ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ ဆင္းကတ္မ်ားမရရွိ ျခင္းႏွင့္Hand Set အသစ္တစ္လုံးဝယ္မွ ဆင္းကတ္တစ္ ကတ္ရမည္ဆုိေသာ Hand Set ေရာင္းစားေနသည့္ ျဖစ္ရပ္ မ်ားေၾကာင့္ ဆုိင္မ်ားအေနျဖင့္လည္း နာမည္ပ်က္ကာ တစ္ဖက္ Customerမ်ားဘက္ကလည္း မိမိတို႔ဆုိင္အေပၚ အယုံအၾကည္ကင္းမဲ့လာႏုိင္ေပသည္။
တကယ္ေတာ့ ဒီျဖစ္ရပ္မ်ားသည္ ဖုန္းဆုိင္အခ်ဳိ႕အေန ျဖင့္ မိမိတို႔ Customer မ်ားအေပၚ ေစတနာထားေဆာင္ ရြက္ခဲ့ၾကေသာ္ လည္း ေစတနာက ေဝဒနာျဖစ္ခဲ့ၾကရသည္။ တစ္ဖက္ ေအာ္ရီဒူးကုမၸဏီႏွင့္လည္း ပိုင္ႏုိင္ေအာင္ခ်ိတ္ ဆက္မထားႏုိင္ဘဲ မိမိတို႔ Customer မ်ားအေပၚ ေစတနာ အမွား ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျခင္းမ်ားေၾကာင့္ မိမိတို႔ႏွင့္Customer အၾကား ယုံၾကည္မႈကင္းမဲ့ျခင္းမ်ား၊ တစ္ဦးေပၚတစ္ဦး အမုန္းပြားမႈမ်ား မျဖစ္သင့္ဘဲ ျဖစ္ခဲ့ၾကရသည္။
မည္သုိ႔ပင္ဆိုေစကာမူ ေအာ္ရီဒူးဆက္သြယ္ေရး ကုမၸဏီအေနျဖင့္လည္း မိမိတို႔ဆင္းကတ္မ်ားကို အားေပး ေနၾက သည္ ျပည္သူမ်ားအေပၚ ေစတနာထားေဆာင္ရြက္ ေပးလုိသည့္ စိတ္ရင္းေစတနာေကာင္းမ်ားထားမည္ဆိုပါ ကလည္း ယခုကဲ့သို႔ေသာ ''ေစတနာအမွား''မ်ဳိးကို မျဖစ္ ေစလိုေၾကာင္း ေစတနာထား ေရးသားလိုက္ရပါေတာ့ သည္။ ။
Thursday, August 14, 2014
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment